Liseberg!

...... Skrivet: 2009-06-18 | Klockan: 20:45:51
Här kommer bilder från Liseberg!!!



Var då på Liseberg igår med musikalfolk och cirkusfolk. Vi fick vandra runt lite och glo eftersom att vi inte riktigt visste vartifrån vi skulle gå in. Men det löste sig ändå ganska snabbt.



Det var trist att vänta på att få komma in efter att man hade åkt buss i 3 evigheter. Så här glada var vi för att vara framme!



Kanonen försökte Matilda och Erik lura upp mig i, men icke sa nicke. NO WAY! De försökte även få mig att gå in i spökhuset Gasten, men åter igen.. NEJ!



Denna kunde jag där emot åka :)



Vad är en dag på Liseberg utan en tur i sagoslottet? Just därför satte jag och Alice oss på en liten båt och åkte iväg! Vi skrattade och hade oss och någonstans hann Alice inte se vilken saga det var så hon vrålar:
- NEEJ SAGA! HANN INTE SEE!!
Då är det en röst ovanifrån som svarar:
- Skrik inte i sagoslottet
- FÖRLÅT!
Skriker Alice tillbaka. Liksom herregud, vi hann ju inte se!



Här står vi i kö till "flumm-ride", Erik satt längst fram och blev ganska blöt. Matilda satt bakom honom och såg ut som om hon hade svettats som en atlet i ansiktet och sen har vi mig som satt längst bak och fick vatten i örat och i halva ansiktet!

Kommentarer
Skrivet av: Matilda

haha erik skrek också, vi trodde rösten "skrik inte i sagoslottet" var till oss XD

...Skrivet: 2009-06-18 | Klockan: 21:31:35
Skrivet av: Anonym

fegis

...Skrivet: 2009-06-20 | Klockan: 21:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback