Dagens i-lands problem

...... Skrivet: 2009-06-22 | Klockan: 21:45:28
Jag är super sugen på att göra något med mitt hår! Visst, var inte alls längesen jag var och klippte mig, men nu vill jag byta färg och kanske även få en ny frisyr!

Sitter och känner mig lite delad om vad det är jag faktiskt vill, men antingen så vill jag ha det ganska mörkbrunt gärna i någon varm ton, eller så vill jag ha det jätteblondt. Har även funderat på att klippa det jättekort, men samtidigt vill jag ha det långt igen. Dagens i-lands problem no 1!

Har vi några åsikter om detta?

Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Jag tycker du ska färja de brunt och slingor i lite olika lite olika lite ljusare och lite mörkare brunt typ. och du ska inte klippa de kort

...Skrivet: 2009-06-22 | Klockan: 23:26:22
Skrivet av: Matilda

Ja du kan ju färga det mörkare, det hade nog varit fint! Jag ska kanske klippa mitt hår kort, men jag vågar inte xD

...Skrivet: 2009-06-23 | Klockan: 20:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback