Kläder

...... Skrivet: 2009-07-11 | Klockan: 11:00:45


Vad tycks om denna?
Den finns på H&M och kostar 299kr och finns även i rosa. Känner ett litet sug efter att köpa den, men vet inte riktigt om det är "jag" om man säger så. Men den hade ju varit grymt snygg med ett vitt linne, jeans och klackar. Men som sagt vet jag inte om detta är min stil, även om min stil har tagit en hel om vändning nu de senaste månaderna.

Har exempelvis mer färg på mig än vad jag brukar, går inte längre runt i endast svart eller vita plagg. Nu har jag fått en förkärlek till gula och turkåsa plagg.

Har ni någon gång tagit en hel om vändning i ert val av kläder?

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Nu är finalisterna uppe, se om du blev en av dem :D

...Skrivet: 2009-07-11 | Klockan: 11:41:48
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback