Vilken flopp!

...... Skrivet: 2009-01-24 | Klockan: 14:33:50
Ingen som undrar något tydligen? ViIken flopp! Ni kanske redan vet allt om mig utan att jag vet om det? Jaja, här är väl inte så många som läser min blogg som inte vet vem jag är. Kanske får göra lite reklam? Frågan är ju var...

Nu sitter min lilla sötnos och ser på Gordon Ramsay's the F-word. Sitter och gnäller lite när dom visar upp ankbröstet i runtan och börjar gång på gång att berätta om att det gjorde dem sist när han var över hos sin far. Lite gulligt och lite tjatigt :) Men visst, det ser rätt gott ut :)
Nu visar de hur man gör "pimpade kakor och godis". Man gör enorma kopior av vanliga kakor och godis, fast jag vet inte riktigt vad det skulle vara bra för, men det är ju säkert en kul hobby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback