Glass

...... Skrivet: 2009-01-22 | Klockan: 20:41:51

Tyvärr har jag inget att skriva idag. Ingenting, nothing, nada. Det är så tomt i huvudet så det ekar. Känner mig tom och som om jag sitter i en egen bubbla och det finns inget som kommer igenom bubblans skal. PMS kanske? Eller vadå kanske? Är nog lite sjuk också.

Sitter och ser på Generation fett med min mor. Vidrigt, just nu handlar det om en kvinna som har som mål att bli världens fetaste kvinna. Öh, hur smart är det igentligen? Hon har dessutom 2 barn (12 och 1,5år) som hon ska ta hand om. För att försörja sig så tar hennes pojkvän bilder på henne, där hon viker ut sig och lägger på internet sedan. Vilken förebil hon är för sina barn. Riktigt vidigt är det enligt mig. Hur kan man låta sin kropp bli så? Usch...

Det svider i min hals. Fan, jag vill inte vara sjuk. Mår illa. Blää jag vill inte. Jag vill ha glass. Glass, glass, glass. Få den svalkande känslan i halsen och få känna mig lite gladare. Har varit lite hängig idag pga det



Ge mig glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback