Trötthets syndrom

...... Skrivet: 2009-01-15 | Klockan: 16:53:17
Trött... Allt är dumt och jobbigt. Vill sova. Men klockan är dock endast 4. Detta suger. Och här är ingen pojkvän heller, det suger mer. Det är ju honom man vill vila huvudet mot, den ultimata kudden. Min säng ser grymt kall ut också, där vill man inte ligga själv! Någon som anmäler sig till att vara värmedyna? Du får 2kr och en kram om du vill!

Det här med att sova, det är ju så överväldande skönt så jag vet inte vad. Och det är ju bara när man sover själv. Då borde det ju vara dubbelt så mysigt! Och det är det, verkligen <3 Att få ligga nära och bara känna värmen från en annan människas kropp. Lyssna på hjärtslag och andetag, riktigt underbart. Åh, I love.

Det blev inte mycket fotande idag, även om det var helt underbart väder idag, klar blå himmel fint. Det var mer mitt ben som protesterade kraftigt. Har tydligen råkat sträcka mig i vaden eller något liknande sådet är mycket plågsamt att gå. Men sen om man ser det från andra sidan måste det se grymt kul ut när jag haltar omkring :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback