Frysa med ögonen

...... Skrivet: 2009-01-21 | Klockan: 16:31:45
Tittar ut genom fönstret och bara känner rysningar genom hela kroppen. Så kallt tycker jag att det är. Visst, enligt termometern så är det 1 grad ute. Men enligt mig är det 70 minus, minst! Det blev inte bättre av att tåget blev inställt och man fick vänta på en ersättings buss i 20 minuter.

Idag drog musikalandet igång på riktigt. Vi satt i aulan och fick se vem som skulle spela vem osv. Vi fick lyssa igenom låtarna som skulle vara med och sjunga igeom en som hade blivit översatt på svenska. Sen så skulle en scen spelas upp och där skulle alla få vara med. Förutom jag, A och S. Så vi gick ner till musiksalen istället och fann att bara 3st av musikalbandet var där! De andra gick inte att få tag på. Så jag  och A satt där ett tag och började undra "vad gör vi här igentligen?" Så vi bestämde oss för att gå till aulan igen. Där var de i full gång och dansade och grejade. Efter kanske en kvart ringde min mobil och det var min pojke som ringde. Vi skulle tillbaka till musiksalen igen! Så om man tänker efter hur mycket jag har gjort idag, så blir det inte mycket alls. Typ gått?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback