Om jag blir sjuk

...... Skrivet: 2009-01-20 | Klockan: 22:45:40
Sovmorgon imorgon!! Men dock inte för min del! Föräldrar som börjar dödligt tidigt imorgon så det blir min uppgift att skicka iväg de små till skolan. Åh! Alltså gå upp klockan 6 som vanligt. Buhu, jag som ville sova! Men det får man väl ta igen senare, kanske om 10år eller något sådant? Det känns ju så!

Tror att jag håller på att bli sjuk :S Min syster har varit hängig de senaste veckorna och nu har hon dragit på sig en rälig hosta också! Influensa syndrom. Känner att det svider i halsen, usch. Fick också "träningsvärk" av att gå till tåget imorse, och det var inte lite det! Nu senare när jag skulle bära in BK kassarna från bilen så fick jag något krampande i armarna. Då var inte tårarna långt borta, de gjorde så obeskrivligt ont. Min kropp håller på att rasa samman känns det som, kanske ska se efter om rumpan sitter kvar? Kanske ska se om öronen är kvar också, jag hör lite dåligt.
Om jag nu ska bli sjuk, vill jag bli sjuk ordentligt. Inte bara för att folk ska tycka synd om mig (hehe) utan också för att få det överstökat! Ingen lite rinnande näsa utan massa snor, ingen liten tyst hosta utan sån så det bränner i halsen! Men det brukar oftast bli så att jag får ett virus i kroppen som envist ligger kvar utan att bryta ut! Jag går i flera veckor och mår blä helt enkelt utan att få feber eller något annat syntom utan jag bara mår kasst och det är tydligen ingen riktig anledning att stanna hemma! Men jag tycker att det är det!
Om jag nu mår dåligt så kommer det ju gå ut över mitt studerande, för det säger väl sig själv om att om jag nu mår dåligt, så tänker jag kanske inte speciellt klart, det ligger ju som en tjock dimma i hela huvudet! Och vem kan nu plugga med en dimma i skallen? Inte jag i alla fall.
Det är ju nästan som om att vara depprimerad eller något. Att man inte kan tänka på något alls förutom det man är ledsen för. Samma sak med att vara sjuk. Man går bara runt i sin egen lilla värld och känner sig lite ensam och vill helst att någon ska komma och krama en och tycka lite synd om en. Det vill jag att någon gör mot mig om det nu skulle vara så.
om jag nu skulle bli sjuk och inte kunna så plikttroget kunna gå till skolan och sköta mina studier så MÅSTE ALLA skicka en liten hälsning till mig och kanske även en liten chokladbit? (a)

För jag ger ju er något att fördriva tiden med... Det kan ni inte neka!

Kommentarer
Skrivet av: KAROLINAA

Jag ska skicka 3'000'000'000 choklad kakor om du blir sjuk ;> <3 :D

...Skrivet: 2009-01-21 | Klockan: 13:38:46
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback