Kalasande

...... Skrivet: 2009-01-21 | Klockan: 17:11:59
Nu ska här firas födelsedag! Min yngsta syster fyller 8år idag och det ska firas med glass, kakor och pressenter. Grannen kommer också över med sina huiganer som ska vara med på kalaset. Då blir det 4 ungar under 11år som är här. Det kommer bli ett jäkla liv här kan man ju lugnt säga. Dessutom har jag fallit offer för att fotografera hela firandet, "du fick ju en kamera i julklapp" var argumentet och där var jag fast. Hade hellre suttit här och skrivit så att fingrarna blöder.

Föresten så tror jag att jag har bestämt mig vad jag ska gå för linje. (börjar ju bli lite stressigt nu, sista inlämningsdagen är den 30!) Det blir nog media, även som dans och musikal skolan lockade så lutar det nog mer åt media. Jag var ju på öppethus igår och det verkade vara en jättebra skola. Lokalerna var jättefina och jag kunde nog inte se något negativt med det utom att de blir betygsintagning när man ska välja inriktinging i 2an. Pluggande är inte min starka sida, verkligen inte. Jag är mer praktisk av mig och gillar att få arbeta med händerna. Så visst, det kommer bli lite krävande men det kommer säkert vara värt det. Så nu har jag nog bestämt mig, tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback