Hoppas på bra väder

...... Skrivet: 2009-01-14 | Klockan: 22:33:21
Nej, jag hade rätt! Inga roliga lektioner imorgon, eventuellt dubbel No, blää. Men om man ser det från den ljusa sidan så slutar jag ändå 14:20 :D Tjohoo, eller vad!

Nu gick det en reklam om sömnproblem på TVn, ironin skrattar åt mig. Hahaha.
Nu så, har man fått med sig en liten flock människor ( på ca 4st ) som man ska fota så det står härliga till :) Kommer säkert bli många fina bilder, hoppas jag. Meen det tror jag nog, dom är så söta i vanliga fall, så det borde gå bra :) Också får vi hoppas att det inte regnar. Regnar det blir jag ledsen. Vet ju inte hur mycket min kamera tål. Den är ju så liten och söt. Så ömtålig. Men ja,ja. Detta kommer bli bra, annars kan man ju alltid ta en annan dag? Det kommer fler sluta-tidigt-dagar och sånt är alltid trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback