Mysiga sovmorgnar

...... Skrivet: 2009-01-17 | Klockan: 23:02:11
Hemma igen då. Kommer sakna att ha älsklingen bredvid mig när jag somnar. Känns så tryggt med honom där. Det blir extremt mysigt (och dessutom fungerar han utmärkt som huvudkudde!) att ha honom så nära. Åh... Sakna. Det var också väldigt mysigt att bara ligga i sängen och dra, prata om exakt ingenting och bara njuta av varandra.

Idag spenderade vi dagen genom att säga "vad tråkigt" och "jag vill göra något". Det slutade med att vi såg Johan Glans world tour of Skåne, som var ganska rolig :)  

Det var så underbart mysigt att få sova med honom igen. Något som jag så länge längtat efter, det var så underbart (även om jag dock inte var medveten om hans närhet när jag väl hade somnat).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback