Sömnproblem och nakna väggar

...... Skrivet: 2009-01-14 | Klockan: 21:15:49

Går det något på tv i natt? ´För jag kommer ju inte kunna sova precis, snart har man vänt hela dygnet. Oupps! Vet inte varför det har blivit så men på sista tiden kan jag inte sova. Blir stressad och frustrerad för att jag vet vad morgondagen kommer innehålla om jag inte somnar!

Det går inget kul på tv i natt... Och någon film har man ju inte heller. En bok har jag i för sig, men då får jag den sandiga känslan i ögonen och då blir det bara jobbigt. Kanske kan försöka varva ett xbox spel? Eller varför inte ett Ace attorney? Då försvinner timmarna och hux flux så är det morgon och ännu en skoldag. Inget att se fram emot, inga roliga lektioner. Inget händer på eftermiddagen heller antar jag. Ingen dans då längre ju. Kanske blir skönt, vem vet? Mer tid till skola och läxor. Och kanske något annat skoj med?

Jag måste ut och fota mer. Ska ta många bilder, skriva ut och tejpa väggarna fulla. Mina svart och vita väggar står gapande tomma med dett undantag för kalendern med balettdansöser och dansörer poserande i cuba. Hade älskat att kunna sätta upp bild efter bild och fylla väggarna med både färgglada och svartvita bilder och få in mer liv i mitt rum. Hade varit underbart. Kanske en och annan bild på pojkvännen också ;) Kanske någon annan som vill ställa upp som modell ibland. Hade varit kul att fotografera typ "bitar" av människokroppen. Te.x. en hand, en höft, eller något liknande. Modell någon? Du/ni kan få en kram om ni gör det? Kanske en bild också? 2kr? Hehe....
Gör inget att det är en digital kamera på 8 megapixel - I still love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback