Ett gnälligt inlägg

...... Skrivet: 2009-01-27 | Klockan: 17:08:55
Fryser, mår illa och har ont. Känns som om man inte har sovit på flera år (men har faktiskt sovit ovanligt mycket på sistonde). Om det fortsätter på här så vill jag inte vara med längre! Och det hjälper inte heller att man har 2 sjuklingar hemma, så det är ju bara en tidsfråga innan man själv blir drabbad.

Men imorgon är det en kort dag. Börjar 10.15 och slutar vid 14.30(?) skönt. Efter skolan har man även en danslektion. Hoppas man  mår lite bättre och verkligen ha kul. Det var längesen man tränade och fick en sån mysig träningsvärk. Idag blev det knappt någon dans, vår älskade lärare var hemma och var sjuk. Vi skickade ett litet gulligt sms och låg sen på aulagolvet och var sjuka och trötta. Ca halv 3 orkade vi inte mer, det fattades 3pers och vi hade kommit en liten bit på M's dans (vilken är väldigt bra) , så vi bad musikläraren att låsa aulan sen åkte vi hem.

På vägen till tåget blev kameran plötsligt full med bilder. Kanske kommer en och en annan bild upp under kvällens lopp. Kanske någon liten imorgon också.

Magen är hungrig. Den kurrar inte men är ändå hungrig. Eller sugen på något. Skräpmat. Det är det magen vill ha. Men det får den inte, för jag kan inte fixa det. Någon som känner att dom kan gå en liten genväg inom BK eller McDonalds och sedan komma hit och vara snäll mot mig?

Kommentarer
Skrivet av: David

Mmm, precis så är det för mig med ^^

Är sugen på skräpmat, tex kebabpizza :D

...Skrivet: 2009-01-27 | Klockan: 18:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback