Snuskig, jag?

...... Skrivet: 2009-01-29 | Klockan: 17:28:45
David tyckte att jag var snuskig för att skrev att det spännde till lite i de mer intima delarna när man nös (behöver ju inte vara så för alla). Nu sitter han och skriver hur snuskig jag är på msn. Jag tycker dock inte att jag var snuskig, det var ju inte så att jag kastade ur mig alla vulgära ord jag bara kunde, utan skrev bara "de privata delarna". Den lille herren på msn envisas fortfarande med att jag är snuskig. 
Men det är ju inte jag som skickar såna små msnbilder med snoppar och grejer ;) 

Kommentarer
Skrivet av: David

Det är inte vad du tror juee! Det bara ser ut som det, ha lite fantasi!

...Skrivet: 2009-01-29 | Klockan: 17:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback