Nattliga tankar

...... Skrivet: 2009-01-18 | Klockan: 01:22:19
Åhhhhhh! Hatar att inte kunna somna. Något av det värsta som finns. Sen sitter man uppe och tänker och tänker i all oendlighet sen blir man jävligt deprimerad för att man har suttit och tänkt och tänkt. Det borde finnas en lag på att man inte ska kunna inte sova på nätterna. Det är så extremt jobbigt!! Aaaaaaahhhhaaahahaaaaaaaa!

Inget på tv går det heller. Kan inte gå in och duscha utan att hela huset vaknar, kan inte gå ner och hämta breaking dawn utan att alla vaknar. Så vad kan man göra då?
Jo, man kan spendera hela natten åt att hitta på meningslösa inlägg, men vem skulle vilja läsa dem? Man kan läsa någon sönderläst tråkig bok på sitt rum. Man kan försöka titta på de tråkiga programmen på tv som ingen igentligen gillar och tittar på utan dom bara visar det lika envist ändå. Det är extremt få på min kontaktlista på msn som är online så man kan prata med någon man inte har pratat med på 100år.
Sen finns det inte så mycket mer att göra egentligen, instängd på sitt svart och vita rum. Känns otroligt litet nu när jag tänker efter....

Nu börjar det bli varmt också, vad är detta för skit?! Får öppna fönstret och släppa in minus graderna i mitt rum. Var är min pojke?! Hade han varit här så hade jag somnat för längesen! Åhh.... Vet inte vad jag ska göra. Sitta och stirra i taket kanske? Tjohoo.... Eller inte.

Så. Detta blir mitt sista inlägg för natten. Nu ska jag fanken ta och sova.... om det nu går. -.-'

Kommentarer
Skrivet av: David

Jehepp, har samma problem här, går absolut inte att somna =(

...Skrivet: 2009-01-18 | Klockan: 01:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback