Människor!

...... Skrivet: 2009-01-18 | Klockan: 19:32:01
Usch säger jag bara. USCH! Ögonen är röda och svullna för att jag har suttit och läst en blogg om en liten flickas kamp mot cancern som till slut tog hennes liv. Hennes kropp tog väldigt mycket stryk av behandlingar och mediciner och dessutom var hennes kropp full av tumörer! Stackars flickebarn säger jag bara. Blir så grymt berörd av sådana bloggar och förstår inte hur man kan orka leva vidare efter att något sånt har hänt. Förstår inte heller hur den "läkaren" på läkarcentralen inte kunde se/känna att där var något när flickas mage var så svullen! Men sen när dom åkte till akuten några dagar senare så kunde undersöterskan se direkt! Förstår mig inte på människor.
Väljer vissa att inte se för att dom inte vill se det? Eller såg hon det helt enkelt inte? (svårt att missa!)

Ska egentligen inte läsa såna bloggar, blir bara så extremt upprörd. Förstår verkligen inte varför ett litet oskyldigt barn ska dö i cancer och behöva lida så länge när det finns så många hemska människor i världen. (Mördare, våldtäktsmän/kvinnor, sådana som misshandlar, o.s.v.) Dessutom, är det rätt många av dessa hemska som kommer undan med det VÄLDIGT LÄNGE eller ALDRIG tas fast! Usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback