Människor som inte gör annat än klagar

...... Skrivet: 2009-01-18 | Klockan: 13:05:47
Smink smink smink. Dessa tankar har jag varje dag, "orkar jag sminka mig?" "Ser jag för sminkad ut?" "vilken färg ska jag ha?" "Måste sminka mig, ser ju förjävlig ut, men jag orkar inte!".

Alltid alltid, samma tankar varje morgon. Sen efter åt känner man sig utseendes fixerad så det är inte sant, nästan att man får skuldkänslor. Sen om man har sminkat sig kommer till skolan är det folk som stirrar som fan och då tänker man " shit jag skulle inte ha tagit eyeliner " och känner sig lite skyldig för att man tittade i speglen samma morogn och tänkte att man var världens snyggaste. MEN om man kommer utan smink är det ändå samma människor som stirrar på en och då ångrar man sig dyrt och heligt att man inte kletade ansiktet fullt. Detta är konstigt, hur man än ser ut så är det ändå folk som har något att klaga på. Hur ska man då få något självförtroende?


Kommentarer
Skrivet av: KAROLINAA

det har du rätt i .. oO

...Skrivet: 2009-01-18 | Klockan: 17:25:18
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback