How I met your mother

...... Skrivet: 2009-01-15 | Klockan: 18:28:28
En underbar serie. Ungefär som vänner fast på Tv3 :) En sådan serie som man kan skratta mycket åt och kan knappt vänta tills nästa avsnitt, och även om man har sett de 100 gånger är det fortfarande lika kul! Eller så har jag bara dålig humor.
Detta är en av fyra tv-serie som min pojkvän gärna sitter ner och ser med mig. De andra är scrubs, 2½ men och vänner. Det är mysigt att kunna sitta så och skratta tillsammans och bara mysa. Känns som om man gör det allt för sällan, tyvärr. Efter skolan har man ju knappt någon tid över på grund av läxor och fritids aktiviteter. Sen är det väl de också att vi är en aning lata och orkar inte ta tåget hem. Det är inte världens roligaste att tåg hem själv vid 8 tiden. Även om det bara tar 5-7 minuter.

Det känns som våra mysdagar har försvunnit med att skolan började (hör vad jag gnäller, skolan började i måndags). Men det känns som om det var evigheter sen vi bara satt och hade världens mysdag. Jag vill haa mysdaaaag. Bara kunna sitta tillsammans med min älskade och frossa i godis chips och annat man blir tjock av. Men det blir nog inte så snart. Ingen av oss har några pengar att lägga ut så sådant. Lite trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback