Förslag?

...... Skrivet: 2009-01-29 | Klockan: 14:57:49
Förslag på vad jag kan göra nu? Alla läxor är gjorda och redovisningen om religion är framflyttad till nästa fredag. Allt är gjort och nu har jag inget att göra. Men det är ändå rätt skönt. Även om man känner sig som en liten pluggis ;) Hehe, hade en i min klass som frågade om jag inte gjorde något annat än pluggade när jag var hemma. Jag tycker snarare det känns tvärtom. Att jag aldrig pluggar, att jag alltid gör allt annat än att plugga.
Sen när jag väl pluggar får jag ångest för att det känns som om jag inte gjorde mitt bästa, som No fördjupningen. Det kändes verkligen som jag bara satt och skrev av mina fakta papper och att jag inte gjorde det till min egen text. Ändå fick man ett VG som inte kändes förtjänt alls.
Har hänt på svenskan också. Skulle skriva ett repotage som blev mer som en novell. Enligt mig så skulle jag fått ett G på det. Men icke då. Lärare är konstiga med betyg...

Kommentarer
Skrivet av: David

Mjo, samma sak fast tvärtom! hade lagt ner en massa tid! (typ 10 min) och fick bara VG oO

...Skrivet: 2009-01-29 | Klockan: 16:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback