En liten par-lista

...... Skrivet: 2009-02-01 | Klockan: 11:42:33
Vad heter ni? Baby (vanligaste smeknamnet på mig av honom typ) och älskling, typ?
Hur träffades ni? I skolan, första dagen i 7an.
Är ni förlovade? Nej, vi är ju då lite för unga för det
Bor ni ihop? Nixpix
Har ni barn? Nja.. Väntar ju tvillingar i mars så
Har båda körkort? Nej, vi är för unga för att ens övningsköra
Isåfall, vem kör bäst? Jag är säkert bäst, så bra som jag kör på Mariocart
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, dagen vi hade varit tillsammans i en månad. (var även på klassens dag)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag, han sa det låååångt senare
Vem är äldst? Älskling, men vi är dock lika barnsliga ;)
Vilka stjärntecken är ni? Älsklingen är vattuman och jag är tvilling
Vem fyller först på året? Älsklingen
Vem är längst? Åter igen är det älsklingen
Vem sjunger bäst? Jag tycker att han sjunger bäst. Han är nog lite (ganska mycket) mer musikalsik än vad jag är.
Håller ni i handen på stan? Ja, men han sliter oftast bort handen v någon anledning
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nja.. Vi snackade på msn och gick (går) i samma klass. 
Blev du kär i första ögonkastet? Njaa.. Det var det nog inte 
Har ni någon speciell låt? Nej det har vi nog inte
Har ni några "fri kort"? Nej
Har ni varit utomlands tillammans? Om Danmark räknas så ja.
Vilket är ert bästa minne? Hmm.. Jag tycker det var rätt roligt när vi såg nötknäckaren och det ända han kunde konsentrera sig på var hur tydligt man såg den manliga huvudrollens rumpa
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser på tv, pratar, myser typ.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, 5minuter med tåg + 10minuters gångtid
Blir du lätt svartsjuk? Hehehe
Brukar ni bråka? Ja, det händer. Inget riktigt förhållande utan att man bråkar lite
Ringer eller SMS:ar ni mest? SMS:ar hela dagen och ringer ibland
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Det orkar vi inte räkna upp här. Hela han är finast
Brukar nån av er prata i sömnen? Vi båda gör nog det, fast mest är det nog han.

Listan är tagen från www.egoinas.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback