Sambo nr 1

...... Skrivet: 2009-02-23 | Klockan: 18:01:12

När jag satt på spanska lektionen så fick jag lite flashbacks från gårdagen och vattenkriget som ägde rum i köket med älsklingen.

Först så råkade
han spilla lite lite vatten över mina pyjamasbyxor (såg nästan ut som jag hade kissat på mig). Inte så farligt, det torkar snabbt, tänkte jag. Senare skulle han räcka mig ett vattenglas och halva dess innehåll skvimper ut på mig. Tänkte busa lite så tog en stor klunk med vatten och prutade med munnen (så som när man pussas ni vet) när han kom närmare spottade ut vattnet i ansiktet på honom, han hade  ju blött ner mig så mycket så det var inte mer än rätt.
Då tar han och häller det som är kvar i glaset över mitt huvud och tar sedan lite papper för att torka upp pölen av vatten under mig.
Tittar lite snett på glaset och ser att det finns lite vatten kvar och tar och häller det över honom.

Har nog inte skrattat så mycket på länge. Om vi hade så roligt då, tänk hur vi hade varit som sambos. Jag hade lätt blivit världens bästa sambo.
Jag hade bakat, lagat mat, städat och och... Ja, varit bäst helt enkelt. När det hade passat mig, så att säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback