Familjeprogram var det väl?

...... Skrivet: 2009-02-08 | Klockan: 08:08:02
Någon mer än jag som vaknade upp med ett vitt duntäcke utanför fönstret? Kan det ta och bestämma sig, är så trött på att gå omkring i slask som irriterande nog alltid tränger in i skorna. Hur vattentäta de än påstår sig vara!

Angående Melodifestivalen igår... Eller man kanske ska döpa om det till Melofjantfestivalen? Visst, det kanske sitter något där ute nu och tyckte att det var århundradets bästa händelse. Men det tycker dock inte jag.

Jag såg dock inte hela (datorn var mycket mer intressant som alltid) men av de lilla jag såg, så var det en kvinna som såg rätt normal ut (kroppsbyggnad) men hon hade ju trängt på sig en lack-dräkt som fick henne att se 1000gånger tjockare ut! Dessutom såg man en och annan bröstvårta sticka fram (hallå, familjeprogram!). Efter henne (tror jag) så kom det ut en liten kille på scen. Såg ut som om han kom fräskpressad från Idol-fabriken. Bakom sig hade han ett band med tjejer av liknande utseende som såg ut att bara låtsads spela. Ehh...

Och den här programledaren. Hon har varit med i parlamentet också har hon inte det? Tror det och hon var lika kass där. I programmets början så började hon prata om att där jobbade 250 pers bakom scenen och hon skulle hinna hångla med alla innan Melodifestivalen var slut. "Har hunnit med 3st redan!" Sa hon glatt mot kameran. Ehh... Familjeprogram, någon? Dessutom skulle hon tvunget byta kläder mellan varje låt som om någon igentligen brydde sig om vad hon hade på sig. Varför i all världen hade hon en nunnedräkt på sig?!

Kort sammanfattat: Melodifestivalen sög

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback