Home from the city

...... Skrivet: 2009-02-18 | Klockan: 18:32:35
Då var man hemma igen! Helt slutkörd... Det var grymt kallt och jag kom cirka 1h 15minuter innan. Kanske inte så smart, men orkade inte stressa från tåget så tog ett tidigare. 

Det blev dock inget espresso house (där var full proppat, folk nästan trilla ut om man öppnade dörren) så vi vandrade ner till Alexandras istället. Och väl där inne var vi allt annat än tysta ;) Men det är ju så det ska vara, inga tysta återföreningar här inte!

Blev dock inget med att följa med hem till älsklingen, han ville hellre spela något brädspel med sina kompisar än att leka med mig. "Man kan bara vara 4stycken ju". Men det gör faktiskt inte mig något, jag är så pass trött att jag nog bara hade somnat om jag hade tittat på. Kanske ska leta upp något par mysbyxor och kanske se en film eller kanske läsa lite? :)
Hur ser er kväll ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback