Skillnader

...... Skrivet: 2009-02-28 | Klockan: 14:25:02


Ärade gud i höjden, detta har jag gjort i slöjden!


Ja, här ser ni. Så otroligt bra jag kan jobba om jag bara vill (det är väl det allt handlar om egentligen?). Man kan ju inte låta bli att undra vad David gör under denna lektion, allt annat än att spendera tid med sin anka, det är ett som är säkert



Tänkte bara tillägga.. Att våra ankor är så gott som släkt. De är identiska (eller ja.. Näst intill), kom till vid ungefär samma tillfälle ect ect. Alltså, de är lika söta båda 2. Det är bara D som är lite slö på att jobba ibland ;)

Kommentarer
Skrivet av: David

Jag e inte slö! orkar bara inte jobba hemma (a) xD

...Skrivet: 2009-02-28 | Klockan: 15:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback