Rep

...... Skrivet: 2009-02-04 | Klockan: 18:16:42
Ja, idag var det då musikalrep. Kom instaplandes i aulan på mina höga klackar och satte mig ner på främre raden. Vi var 4 stycken + vår regissör som var där. Vi hade en liten genomgång av vad storyn är och hur kulisser skulle stå och se ut. A och A körde igång med en scen som var ganska söt. A skulle gråta lite vilket jag tyckte att han lyckades bra med :) Sen skulle A till läkaren så han gick efter en kvart. Då körde jag, älskling och A en scen. Skulle bli lite upprörd och det gick väl lite kasst och hade svårt att prata lika starkt från början till slut (förkyld liksom).
Men det gick nog helt okej. Utmaningen är då att kunna detta utantill tills nästa onsdag. Ganska långa repliker, men det kommer att lösa sig.

Kommentarer
Skrivet av: matilda

kul med musikal-kategori :)

...Skrivet: 2009-02-06 | Klockan: 10:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback