Lista

...... Skrivet: 2009-02-19 | Klockan: 15:35:44
Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, det gör jag inte. Inte för att jag skulle vakna om någon ringde, men ändå 

Vem såg dig senast naken?
Ingen, släckte lampan, blundade och gick in i duschen

Hur såg du ut på högstadiet?
Går på högstadiet nu, ser väl inte allt för hems ut

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Trevlig antar jag

Har du celluliter?
Nej, men har haft bristningar lite här och var

Biter du på naglarna?
Nej, det är ju äckligt

Har du något handikapp?
Jag är choklad beroende om det räknas?

Är det rädd för att få hängbröst?
Nej då, har inget som kan hänga precis ;)

Svär du?
Alldeles för mycket

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?

Jag är trevlig mot de flesta, även de som inte förtjänar det

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Choklad räknas inte som en maträtt va? Ehh... Något med fisk, typ.. Tonfisk röra är aldrig fel

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Korv... Hellre döden

Har du blivit arresterad?
Nej, inte medvetet

Är du rädd för Securitasvakter?
Är inte mer rädd för dem än jag är för andra. Varför vara rädd för dem? 

Har du någonting att dölja?

Kan jag ju inte säga, då är det inte dålt längre

Ljuger du?
Alla ljuger någon gång ibland, ALLA 

Har du kysst en polis?
Nej, inte om älsklingen har blivit polis utan min vetenskap

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?

Han hade inte kommit in på krogen, så det blir ju inte mycket att hämta då

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Vänner, de verkar ha så kul :)

Jag har tråkigt, förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback