Halvtå och varmt vatten

...... Skrivet: 2009-02-04 | Klockan: 18:08:27
Usch så trött man är. Fick springa till bussen som ändå kom 3-4minuter försent. Men kom ändå i tid till den lilla danslektionen. Enligt mig kund det kanske gå lite snabbare i tempot, tyckte att det gick lite långsamt ( Kanske för att kunde alla positioner och sådant sen innan). Men det kan ju vara inbilning.
Klart hade jag haft mina nya stövlar (dumma mig) hela dagen och det kändes ju grymt mycket. Fötterna grät under alla övningar på halvtå.

Sen blev man hämtad körde en sväng och lämnade älsklingen och sen full fart mot maxi. Jag som hade mina träningsbyxor på mig fortfarande förstökte utan att bli mördad av fortkörningen dra på mig mina jeans på vägen. Gick sådär men jag fick dem på mig. Sen strövade man omkring på Maxi's kalla golv, jättetrött och i behov av något drickbart. Gick till en sån liten kyl där läskflaskorna står och sträkte mig efter en liten flaska vatten. Vattnet var varmare än luften i lokalen. Gick då istället till en hylla och tog en flaska. Den var kallare än dem i kylen... Dålig stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback