Gnäll gnäll

...... Skrivet: 2009-02-08 | Klockan: 18:36:25

Nu sitter jag i min säng med laptopen i knät. Har fortfarande inte skrivit klart No, men har ju endast 4 frågor kvar så det kan gott vänta till imorgon. Är nog ganska gnällig.. Gnäller på älsklingen för att han inte är här, gnäller på mig själv för No, gnäller på allmänheten för att jag inte har någon kladdkaka! (erkänn att det låter gott!)

Hehe hörde min far vråla att han skulle upp till ICA och handla inför kvällens middag. Ställde mig i trappan och vrålade tillbaka att jag ville ha kladdkaka.. "Vi får se" blev svaret... Blir antagligen ja! Mohahahaha


Kommentarer
Skrivet av: David

Fusk! ifall du nu får din kladdkaka, lägg INTE upp bild, då dör jag ^^

...Skrivet: 2009-02-08 | Klockan: 19:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback