Genom att tvätta fettigt hår!

...... Skrivet: 2009-02-15 | Klockan: 16:39:15

Helt otroligt hur seg man kan bli av att endast sitta ner på sin feta rumpa hela dagen (min rumpa är dock inte tillräckligt fet för att kunna sitta på hela dagen, gör ont efter en stund). Jag skulle kunna somna precis just här (i min säng, daah) men datorn i knät och med tvn på. Kanske skulle gå in i duschen och tvätta bort all trötthet.

Man ska ju eventuellt hem till den lille pojken senare och då kan man ju inte somna precis innan för trösklen. Ska då också rädda livet på dem genom att tvätta mitt hår. Då blir man ju dagens hjälte på köpet! Kan se rubrikerna tidningarna "15 årig flicka, räddade 10-tals personer genom att tvätta fettigt hår!" Okej, kanske lite lite lång, men så skulle det säkert stå! Morgondagens tidning, här kommer jag!


Kommentarer
Skrivet av: matilda

Flicka,15, räddade tio pers - tvättade håret

...Skrivet: 2009-02-15 | Klockan: 18:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback