Fett hår

...... Skrivet: 2009-02-15 | Klockan: 14:55:05

Jag kom precis på att jag har spenderat hela dagen med att sitta ner med en laptop i knät. Ojsan? Det var ju inte riktigt meningen. Skulle igentligen duschat för längesen men det har inte hänt, utan jag har haft datorn i knät istället. Nu borde jag igentligen duscha med tanke på omgiviningens säkerhet (blir håret fetare så kommer folk dö av blotta anblicken) men jag känner mig sådär hälsosamt egoistisk och bryr mig inte något vidare om hur mitt hår påverkar omgivningen.

Istället så tänker jag på hur jag ska kunna fjäska mig till godis av någon. Vilket det bästa sättet kommer vara. Men kommer tyvärr inte på något. Jag är inte bra på att fjäska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback