DU HAR KLI!

...... Skrivet: 2009-02-18 | Klockan: 11:07:03
Då har älsklingen åkte hem ,men jag misströstar inte. Ska möta upp honom och sticka ner till espressohouse och träffa 2st från den gamla musikalen :D Kommer blir såå kul!! Många skratt och mycket att prata om. Det var längsen man träffade någon av dem och det ska bli så grymt skoj att se dem igen.

"Du, jag måste berätta en sak för dig..."
"Nej, säg det inte!"
"Läkaren ringde... och ja... DU HAR KLI!"
"NEEEEJ!!!!"  

Så var våra samtal (mellan mig och mitt kli-barn) mellan repen. Så kul vi hade! Och det är fortfarande lika kul! Det kommer garanterat bli en upprepning på denna konversation under fikan ;) Men det är så vi är och det finns inte mycket att göra åt det!
Men nu ska jag gå och smyg äta lite ur Ben&Jerry's glassen som min älskade köpte till mig igår för att jag hade ont i halsen. Är han bäst eller vad?

Kommentarer
Skrivet av: matildddddda

alla är på essperesso house helt plötsligt :O jag var där i måndags :D

...Skrivet: 2009-02-18 | Klockan: 12:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback