Dålig uppdatering och spanska

...... Skrivet: 2009-02-06 | Klockan: 15:32:44
Känns som om jag har blivit världens sämsta för att uppdatera! Kan bero på att det har känts som om jag knappt har någon tid (men det är snarare tvärtom) och att jag helt enkelt inte har haft något att skriva om.
Det har inte hänt något skoj. Jo, en sak hände idag förresten som var rätt trevlig. På spanskan skulle vi vara i datorsalen (skriva något om Argentina) och då så delade vår svårförstådda lärare ut lite papper som vi hade lämnat in (innan jullovet?!).
Samtidigt som han delar ut säger han på bruten svenska(ja, han är från Chile, så tänk in lite spansk dialek) "Det finns 4 nivåer, 1, 2, 3, 4, inga betyg!". En efter en får sina papper och fattar ingenting. "Vad är det för betyg?!" vrålar dem. Gång på gång får han förklara "inga betyg biten". Plötsligt dunsar en liten pappersbit ner framför mig, nivå 4 står där men en snirklig handstil. Ska man då vråla högt av lycka? Jag som hade ig-varning innan...  

Kommentarer
Skrivet av: matilda

haha alla vrålade om betygen ,) grattis till 4an :)

...Skrivet: 2009-02-07 | Klockan: 13:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback