Bra skådisar

...... Skrivet: 2009-02-01 | Klockan: 12:19:42
Nu är mamma mia slut. Colin Firth gör en jättebra roll i den filmen. Han är en av mina favorit skådisar, tillsammans med Heath Ledger och Johnny Depp. Alla har medverkat i både komedier och mer seriösa filmer. Bra med skådisar som kan göra annat än att hålla sig till endast komedi eller drama.
Förresten så ska dom visa Casanova imorgon kväll på.. em.. kanal 9 tror jag att det var. Är inte riktigt säker. Den är jättebra (enligt mig). Synd att han tog livet av sig. Tror inte att det var ett misstag så som många tror. (Ofta man tar sömnpiller utan att läsa på förpackningen först). Om det nu var så att han hade druckit innan så tror jag att han var rätt medveten om att man inte ska mixa sånt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback