Wild and crazy

...... Skrivet: 2009-12-08 | Klockan: 18:32:13


En väldigt kort skoldag idag, särskillt eftersom att jag åkte mitt i en lektion. Tyvärr har det tråkigt nog varit väldigt mycket krångel med tågtrafiken idag. Både när jag skulle åka för att få sprutan (då tåget först var försenat i en halvtimme och sedan blev inställt) och sedan när jag skulle in till stan för att träffa Felix (då tåget blev inställt).  

Väl inne i stan så gick jag och Felix runt i ena butiken efter den andra och spanade efter snygga killar. Vi hittade 2(han i björn borg butiken var ju bara yummy!).

Felix impulshandlade lite och jag kände mig lite generös och bjöd honom på lite på mat på Max. Barnmenyerna självklart! Han som fick vår beställning tyckte antagligen att vi var de knäppaste han stött på med tanke på att vi nästan skrek rakt ut att vi krävde leksakerna när han frågade om han skulle ta bort dem.

Kommentarer
Skrivet av: Lelix

Ojoj, där har vi en liten kladkinesP9hannahmontanalover<3.se! Jag hade lot of fun, puss på JONNA! (Och tack för maten).

...Skrivet: 2009-12-09 | Klockan: 10:44:05
URL: http://lelix.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback