Skrivsug!

...... Skrivet: 2009-12-22 | Klockan: 17:02:00


En härlig dag där snön har fallit i massvis och man inte har fått något alls gjort! Imorgon blir det dock ändring på det då jag ska jobba från 09.00 - 16.00. Sådär lagom kul då jag inte ska sitta i kassan som jag brukar, utan ska packa upp varor.

Aldrig gjort tidigare, ingen aning varför jag ska göra det nu, men vad har man att välja på?

När jag sitter här och skriver om allt och inget blir jag väldigt sugen på att skriva en mindre historia, en novell kanske rent ut av. Något som man kanske kan visa upp för svenska läraren sen när man kommer tillbaka?

Hade du/ni viljat läsa en novell jag skrivit?


Uppdatering:
Efter många om och men så funkar fortfarande inte mitt office program. Inget skrivande idag alltså!

Kommentarer
Skrivet av: Natalia

Vad tycker du en blogg ska innehålla för att du ska börja läsa den?

...Skrivet: 2009-12-23 | Klockan: 14:18:49
URL: http://smartish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback