Mer lussevaka åt folket!

...... Skrivet: 2009-12-13 | Klockan: 21:22:54

Bilderna är tagna under lussevakan igår/tidigt idag.

Fyra fullkomligt galna människor + Ice Age3 samt popcorn = en helt lysande kombination!
En riktig lussevaka kan man nog inte riktigt kalla det, då vi gick hem strax efter 01.00. Men vi hade hysteriskt roligt då vi bland annat såg på Ice Age3 och hade popcorn krig, alla mot Chelinka.

Det slutade med att Chelinka gick hem med en förlust.

Kvällen slutade ganska snabbt, tyvärr då Lisa (min lesbiska partner)(yes, you heard! Jag är lesbisk!) blev tvungen att vandra hem. En stund senare gick jag och Rasmus också, hem till mig.

Tack mina söta människor för en kul kväll som tyvärr tog slut alldeles för snabbt! Detta måste vi göra om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback