Jag har tråkigt innan jag ska till jobb

...... Skrivet: 2009-12-31 | Klockan: 10:32:27
 Stänger du av mobilen när du sover?
Nix, vaknar ändå inte av att folk ringer/messar mitt i natten

Vem såg dig senast naken?
Det måste ha varit jag... Möjligtvis den gubben som strirrade in i mitt fönster också.

Hur såg du ut på högstadiet?
Ganska tråkig, var ganska enfärgad om man säger så.

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Kan vara ganska trevlig och hjälpsam, sedan kan jag vara en riktig diktator också.

Har du celluliter?
Det tror jag inte?

Biter du på naglarna?
Nixpix

Har du något handikapp?
Inget som är känt för om världen/sjukdomen har inte fått ett namn ännu.

Är det rädd för att få hängbröst?
Inte i detta ögonblick

Svär du?
Ja tyvärr, har dock blivit bättre

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?

Försöker alltid se det bästa i folk, oavsätt deras religon.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Just nu låter kalkon middag väldigt smaskigt i mina öron

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Det måste vara korv... Usch..

Har du blivit arresterad?
Nej, jag är så snäll så

Är du rädd för Securitasvakter?
Nej inte direkt 

Har du någonting att dölja?

Nej, det skulle jag inte tro?

Ljuger du?
Bara vita lögner

Har du kysst en polis?
Neej

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?

Klart!

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Friends, lätt! Vem vill inte leva med alla sina bästa vänner på andra sidan korridoren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback