Inlägg 1001

...... Skrivet: 2009-12-07 | Klockan: 18:25:21

Bättre pose finns inte!

Måndagar gör endast så att man saknar helgerna och andra lediga dagar ännu mer! Man blir inte heller speciellt lycklig av att det är mörkt både när man går till och från skolan.
Trots detta, tycker jag ändå att vintern är en ganska mysig årstid. Tända ljus och varm choklad är helt min melodi!Gärna uppkrupen i en varm fåtölj med en stor mjuk filt och en en bra bok.

Under denna måndag har det inte hänt speciellt mycket. Ingen dans idag, det var tråkigt nog den sista gången förra måndagen och därför sitter jag nu här. Inte sådär jättekul.

Men nu ska jag strax kila in i duschen, bli ren, och smörja in mig med det ena efter de andra. Smell You Later!

Kommentarer
Skrivet av: Sååfie

men det är ju inte samma sak ;)

...Skrivet: 2009-12-07 | Klockan: 20:19:42
URL: http://rosaskoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback