Fotografering med Cajjo

...... Skrivet: 2009-12-30 | Klockan: 22:23:55

Nikon D3000 18-55mm, bild tagen av mig

Jodå, visst kom vi ut alltid! Dock var det 3 minus grader ute och vi frös ihjäl, men vi var ute! Själv fick jag ganska många bilder (många av dessa var på Cajjo) och den ovan är tagen idag.

Hur mitt nya år ska invigas är ännu lite luddigt (i alla fall för mig). Det som är säkert är att jag ska jobba 12.00 - 17.00, (ska även jobba fredag 13.00 - 19.00) därefter ska jag hem, byta kläder och sedan fortsätta hem till Cajjo. Där ska vi nog äta lite för att sedan sticka hem till Viktor på filmkväll.

Det är nog så vi ska göra.

Kommentarer
Skrivet av: Sååfie

I GELEHALLON !!

...Skrivet: 2009-12-30 | Klockan: 23:08:29
URL: http://rosaskoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback