Lilljulafton

...... Skrivet: 2009-12-23 | Klockan: 20:18:22

Bild på en glad Cajjo, bild tagen av mig.

Kul att folk läser min blogg, men läs gärna mina inlägg så kanske jag blir intresserad av att titta in på din sen. 

Idag har man jobbat, 09.00 - 16.00. Det gick ganska bra att packa upp trots att jag inte tidigare gjort det. Dock var det små(jätte)jobbigt att springa fram och tillbaka mellan kassan och min vagn med varor som jag skulle packa upp.

Det var nästintill olidligt med folk imellan åt i butiken. Folk som frågade "vart finns pepparkaksdegen?" och "är bingolotterna slut?". Folk som stod och väntade otåligt i kö och blev förbannade när de inte fick ta ut så mycket pengar som de ville.
"Men vad förväntar du dig? Om gränsen för uttag är 1000kr idag så spelar det ingen roll hur mycket du gnäller om att det är dålig stil. Vad ska jag göra? Ta ut 3000 åt dig och låta de efter dig bli förbannade istället för att de inte får ta ut något alls då? Låter det bra?"

No, jag kan inte trolla!

God Jul, hoppas ni får en bra dag, med tillräckligt med klappar och snö för att ni ska uppskatta de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback