Framtiden

...... Skrivet: 2009-12-17 | Klockan: 15:23:14

Bilden är tagen av Cajjo, för ett tag sedan.

Sitter och filosoferar lite, medans katten attakerar allt i sin närhet. Tänker på en framtid strax efter gymnasiet och försöker tänka ut vad man kan göra då och även senare i livet. Detta har jag kommit fram till att jag vill göra.

• Åka till England och bo där några år

• Läsa diverse språk

• Bo tillsammans med en/flera vänner (i friends-style)

• Medverka i en musikaluppsättning

• Skriva en egen musikal

• Gå fotografutbildning

• Resa med vänner/familj (kan även genomföras i snar framtid)

• Stå på scen igen och sjunga

Det här är ingenting som jag har bara kommit på sådär, utan det är saker jag har tänkt att jag vill göra länge. Sedan om jag kommer göra något av det som står i denna lista kanske är mer eller mindre troligt, men vad är människan utan drömmar?

Kommentarer
Skrivet av: Jessica

vill ungefär allt det också. :D



sv: är jätteglad att jag lånade den boken. för den var så bra. och man måste ju läsa den på en gång. kan ju inte vänta när man börjat. :D

...Skrivet: 2009-12-17 | Klockan: 21:57:11
URL: http://xforeveryoungx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback