17 December 2009

...... Skrivet: 2009-12-17 | Klockan: 14:02:16


Dålig uppdateringen beror på skolarbete, non stop dans och sjukdom. Där av har det blivit att stanna hemma idag för att bli frisk, eller något som åtminståne påminner om frisk. Tråkigt nog gör detta att jag inte kunde vara med på mediagalan på min skola som var tidigare idag.

Men är man sjuk så är man.

Något som gör mig gladare är att jag ska få träffa André på lördag. Inte för att det var så länge sedan vi sågs, men i mitt huvud känns det som om det var över 100år sedan. Så lördag ser jag riktigt fram emot, då vi inte ska göra annat än att se på film, äta oss tjocka och filosorefera lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback