Webbdesign?

...... Skrivet: 2009-08-28 | Klockan: 07:42:06

Godmorgon bloggläsare.
Nu sitter jag vid mitt skrivbord med min laptop framför mig väntar på att klockan ska gå. Vi börjar inte förrän 9.00 idag och då ska vi ha något möte om induvidellt val. Annars hade vi fått börja 10.00 idag, vilken otur!

När det kommer till det här IV-valet så är jag rätt osäker på vad jag ska välja. Ska man börja med något nytt språk, eller kanske läsa psykologi? Det finns även sådana kurser som turism, sång och instrument och livskunskap.
Detta är jag inte så jättesugen på, men det finns en kurs som heter webbdesign.

Den låter ganska intressant, speciellt eftersom att man får lära sig om HTML koder och det är ju det som denna blogg är uppbyggd på. Då är det kanske lättare för mig att skapa en egen design (så som jag har tjatat) och kanske kan hjälpa er andra med små tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback