Varför?

...... Skrivet: 2009-08-19 | Klockan: 20:25:53
Jag fick en fråga lite tidigare idag från min älskade som löd;
Varför läser du dom fjortisbloggarna?


Jo, mest för att få mig ett gott skratt. Dessa sönderblonderarde människorna som så desperat söker uppmärksamhet genom att starta fejkade "bloggkrig" och mer eller mindre vika ut sig i sin blogg eller kanske ljuga om hur mycket pengar/läsare dom har.
Dessa "fjortisbloggare" skriver nästan identiskt och alla inlägg handlar som samma tjat om hur alla vill vara honom/henne. Men ändå kan jag inte låta bli att läsa hur höga tankar dom har om sig själv. Hur dom strular runt, inte klarar av skolan, hur mycket dom måste banta (?!) och bla bla bla.

Oftast är denna typ av bloggar ganska tråkiga och enformiga att läsa (men jag säger inte var jag har köpt den, för då skulle ni bara härma mig, omg!) men ibland så händer det att de helt tappar förståndet och säger något som jag skapade henne och jag var först med .... så ni härmar mig! Vilket kan vara sanslöst roligt att läsa!

Då tänker jag oftast lilla hjärtat, vad tänker du med? Och oftast är nog svaret på frågan att de inte tänkte alls.  



Lägger in denna bilden för den var så lustig!

Kommentarer
Skrivet av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



Tack söta du! :D Vad kul att du gillar dom!

på sista tiden har jag också kikat en del i storbloggarna som skrivs av fjortisar, verkligen inte för att de har något vettigt att säga- utan mer för att skratta åt dom. Taskigt men sant :P det mår inte dåligt av det eftersom de inte hör mitt skratt ändå så !

...Skrivet: 2009-08-19 | Klockan: 21:49:38
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback