För regniga dagar

...... Skrivet: 2009-08-10 | Klockan: 09:17:37

Utan för fönstret så regnar det. Ganska så mysigt, men jag hade ändå föredragit om solen hade tittat fram. Även om jag inte hade några planer på att åka till stranden eller liknande, så hade jag gärna suttit ute i solen med en bra bok.
Men det finns ju annat man kan göra sådana här dagar.

• Fortsätta städningen av mitt rum, som påbörjades igår

• Läsa inomhus, känns dock inte lika lockande som i solen

• Låta fantasin skena iväg och göra något kreativit.

• Ha en "spa-dag"

• Leta upp ett mysigt fik och diskutera livet med en vän

Städningen är nästan ett måste, resa ur lådor och slänga gamla skolböcker som ligger och skräpar. Skulle kännas superskönt att få det gjort och sen veta att där inte ligger en massa skräp i en låda! Men frågan är ju om jag kan lyfta på min lata rumpa och ta tag i det.


Kommentarer
Skrivet av: Karolina

svar Jag vet ej vad jag skulle svara på xd

:]]

...Skrivet: 2009-08-10 | Klockan: 21:16:58
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback