Spruta och glad överraskning

...... Skrivet: 2009-08-07 | Klockan: 08:10:07
Idag är det dags för gardacil spruta nummer 2. Usch och tvi.
Springer rundor i köket och letar efter något som kan tillfredsställa en hungrig mage. Hitintills så har jag inte lyckats något vidre.

Gissa vem som fick en glad överraskning nu imorse! Ni vet den här tjejen som jag skrev lite kort om igår? Hon skickade en liten söt kommentar! Så glad jag blev! Tänk att hon hade tid att svara på en liten kommentar från en sådan här liten skit blogg ;)

Vad tycker ni om rött hår? Den här tjejen har just det och kan med hjälp av sitt hår se sårbar ut, sexig, som en docka, världens sötaste osv. Rött är en färg som jag gärna hade provat att ha, men aldrig riktigt haft modet till. Kanske något man ska prova?

Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Jag har faktiskt tänkt på att färga mitt hår rött. men jag vågar inte riktigt heller för jag är rädd att de inte ska passa till min klädstil xD



Kom att tänka på när erik hade rött hår i början var de jätte ovant men när man väl vande sig tyckte jag han passade i de.

...Skrivet: 2009-08-08 | Klockan: 02:39:17
URL: http://klingkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback