The sound of a breaking heart

...... Skrivet: 2009-08-17 | Klockan: 23:45:16
Nu börjar mina msn kontakter försvinna en efter en.. Eller i alla fall de som jag pratar med. De har skola imorgon, eller andra viktiga grejer som händer imorgon. Det har inte jag, eller inte förrän 13.00.

Snart ska väl även jag krypa till korgs (som det så fint heter) och sova lite. Men där är lite tankar som måste redas ut innan jag somnar. Sådana som har med skolan och gamla vänner att göra. Med gamla vänner så menar jag ju givetvis de från Elineberg. Hur man ska kunna hålla kontakten bättre osv.
Att jag ska bli en superpluggis till hösten och komma med en laptop uppstoppad i näsan när ni ser mig.

Det är inga dystra tankar detta. Det är snarare som om jag planerar lite för en tid framåt. Planer på att bli bättre. Att må ännu bättre och hur jag ska kunna uppnå detta på ett bra sätt. 

Jaja... Time to catch some Zz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback