Speciell dag fram över

...... Skrivet: 2009-08-19 | Klockan: 19:48:28
Imorgon är något av en speciell dag. 
 
1# Skolstart!
Skolan drar igång! Då gäller det att ta sig i kragen och sikta högt. Nya lektioner, nya klasskamrater, nya lärare och en helt ny miljö. Om det är mot det bättre återstår att se, men jag är ganska säker på mitt val (för tillfället i alla fall) och tror att jag ska trivas där alldeles utmärkt.
Ser verkligen fram emot att börja skolan igen, trots att jag har mindre trevliga år bakom mig ser jag ändå skolstarten som något positivt. Ska blir kul att gå i en klass där elevernas intressen något machar sitt eget (dom har ju trots allt valt samma linje som jag).

Det ända som kan vara en smula negativit, med betoning på smula, är att konkuransen kommer att vara hård. Alla strävar ju efter samma mål och har något snarlika drömmar. Här blir det inget rum för maskande inte uatn full rulle dagen lång.

2# Födelsdag
En av mina väldigt nära vänner fyller 16år imorgon. Så grattis André, och hoppas att du får en riktigt bra födelsedag. Du ska få en present av mig när vi ses i helgen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback