Spanien!

...... Skrivet: 2009-08-06 | Klockan: 17:29:53


Mohaha, jag hittade ett hål i andra datorn där mitt minneskort passade! Nu bilder det bilder ändå! Yeah.

Denna bilden är tagen i TarragonaLa Rambla (gatan). Detta är en staty på ett mänskligt torn som görs årligen vid festivaltider. Hur många som deltar vet jag inte, men det är huvudsakligen män och längst upp så är det alltid en liten liten plutt runt 10års åldern, ibland ännu yngre! De flesta olyckor händer oftast när en av de översta faller ner på de som är under.  

Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Jag hade velat vara med i ett sånt mänskligt torn..



Ni verkade ha de trevligt i spanien :)

Jag har saknat att läsa din blogg. Och dig, vi får ses nån dag.

...Skrivet: 2009-08-06 | Klockan: 21:21:34
URL: http://klingkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback