Skolstart!

...... Skrivet: 2009-08-12 | Klockan: 13:38:11
Snart är det skolstart! Fy vad härligt!
Jag är en sådan person som nästan alltid har ångest efter lov över att börja skolan igen. Men nu känns det underbart och spännande. Något som jag verkligen ser fram emot. En ny klass, förhoppningsvis många trevliga nya människor - både lärare och elever, en helt ny miljö och nya sätt att arbeta på.

Kort och gott ser jag verkligen fram emot detta.

Men man behöver ju lite nya saker till ett nytt skolår. Kommer lite senare att lägga upp lite förslag på böcker och annat matrial som man kan behöva om man blir skoltrött snabbt!

Kommentarer
Skrivet av: amanda

Eller hur! Ge mig skola :D Hahahaha och det där med ragget på Ica, läskigt! Och tack, jag är super nöjd med min tänder :)

...Skrivet: 2009-08-12 | Klockan: 17:38:25
URL: http://amnnda.blogg.se/
Skrivet av: Matilda

jag ser också fram emot skolan :D Men är nervööööös :P

...Skrivet: 2009-08-12 | Klockan: 17:49:54
Skrivet av: Linnea

Noo! du snodde mitt ämne som jag tänkte blogga om.

haha, men skit samma, ska bara försöka inte tänka på vad du skrev.

...Skrivet: 2009-08-12 | Klockan: 19:54:27
URL: http://klingkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback